donderdag 18 september 2008

Projektjes

Ik ben bezig met Winona van farbenmix voor Juliet. Dan heb ik hem ook nog liggen (al geknipt) voor Hannah. Voor Hannah heb ik ook nog een sara van farbenmix geknipt klaar liggen en voor mijzelf wil ik een Svea gaan maken.

Ook heb ik dan nog stof voor 2 blousjes voor Juliet en nog een leuke donkerblauw geruite broderie, waar ik nog voor 1 van de dames een blousje van ga maken, maar daar wil ik dan ook een spijkerbroekje bij maken.

Heerlijk om in je hoofd weer zoveel ideen te hebben en lekker bezig te zijn! Jammer, dat ik "zoveel" moet werken. Maar ik moet niet klagen! Binnenkort heb ik de woensdagochtend voor mij alleen, want Hannah wordt bijna 4 en mag dan naar school!! Maar goed dat ik mij dan op het kleding maken kan storten!

1 opmerking:

Unknown zei

hai Zita,

Wat leuk zeg, kan ik jouw kunsten eens bekijken! en wat zal Hannah er schattig uitzien als ze voor het eerst bij mij in de klas komt!! hier alvast een trotse juf!

dikke kus voor allemaal!
xxx liefs, Martine