maandag 22 september 2008

Stoffenwinkel

Ik weet niet wat er met de stoffenwinkel hier aan de hand is ...

Sinds ik terug ben van vakantie (2 augustus) kan ik er al niet meer terecht ... Eerst zijn ze gesloten ivm vakantie en van de week hing er weer allemaal papier voor de ramen ... Ik hoop dat ze aan het verbouwen zijn, maar ik krijg toch eerder het vermoeden dat ze er mee gaan stoppen ...

Voor mij niet een heel groot verlies, daar ik mijn meeste stoffen onlin of op een spektakel of beurs koop. Maar voor garen en knoopjes ging ik wel altijd daar naar toe.

Nu is er hier nog een winkelcentrum, maar daar kom ik eigenlijk nooit, waar een naaimachinehandel zit. Zij verkopen ook wat stoffen om te quilten. Ik hoop dus maar dat ik daar nog garen kan kopen van een mooie prijs en kwaliteit. En anders ga ik NOG vaker de hema bezoeken ;), zij hebben ook mooi garen, maar bij de stoffenwinkel was het net weer wat goedkoper (hun eigen merk dan ;)).

Geen opmerkingen: