dinsdag 30 september 2008

Tini voor Juliet


Ik had nog net genoeg paarse ribstof om voor Juliet een Tini te maken. Ik vind hem zelf heel erg leuk geworden! Gelukkig juliet ook! Paar strijkapplicaties van de Hema er op en hier en daar een lusje van de matrouschka band van FM en klaar is Tini!
Zodra ik een foto heb zal ik hem er op zetten!

Vanmiddag wil ik proberen voor mijzelf het patroon van Svea uit te tekenen. En dan ligt er nog het 1 en ander al boven geknipt. Een winona voor Hannah en nog een Anna als tuniekje voor Hannah, lekker van flanel! En sowieso heb ik dan nog een stofje of 5 liggen om dingetjes voor de meiden van te maken! Ik kom de komende weken wel door!

2 opmerkingen:

Marjon zei

LEUK!!
Mooie kleurencombi heb je gebruikt.

Anoniem zei

Ik vind hem prachtig geworden, Zita!!