woensdag 12 november 2008

Voor Hannah is weer een jurkje klaar. Het is de 3809 uit de BK winter.

De stof viel erg tegen. Hij zag er superleuk uit, maar was rot te verwerken. Uiteindelijk is het toch nog goed gekomen! Maar het heeft wel wat voeten in de aarde gehad!

De banden waren ook niet helemaal goed gegaan ... Ik had van beide banden bij het rechte deel een streep van een ruit er door lopen. Echter had ik ze allebei dezelfde kant opgelegd op de stof ... Waardoor het bij 1 band dus aan de binnenkant zit ... Goede leer voor de volgende keer dat ik met ruitjes werk!

Ik heb er geen rits in gedaan, want dat was niet nodig. Helaas krijgt Hannah aan de achterkant een soort "zak" bij de schouderbanden waar ze aan de jurk zitten ... Ik denk dat ze wat te ver uit elkaar zitten (precies daar waar het patroon aangaf, maar ik denk dat Hannah wat te smal is). Ook weer een leer voor de volgende keer!

Op zich een erg leuk jurkje om te maken wat op zich ook best snel in elkaar zit (als je er tenminste wel aan werkt!)

1 opmerking:

irinaindira zei

Hi!Beautiful crea and your's daugter is so sweet!
Congrats!
irinaindira