woensdag 25 maart 2009

Weer 2 nieuwe stofjes!



Vandaag weer naar Stenzo gereden, want als het goed is, zouden eindelijk mijn laatste 3 stofjes van mijn bestelling in december er zijn ... Maar helaas ... De stof was wel binnen, maar nog niet gedoubleerd (dubbelgevouwen en op zo'n kartonnending gedraaid). Erg jammer ...
Maar ... ik wilde ook nog een donker ruitje (donkerblauw), want dat leek mij leuk met het roze ruitje wat ik laatst bij ze gehaald heb. Gelukkig was dat er wel!
En tja ... ik was nu toch in Weesp, dus ook maar bij Knippie Idee binnen gewandeld. Daar ligt toch ook zoveel leuks!
Ik heb daar een boerenbont stofje vandaan gehaald wat weer goed combineert met het Stenzo ruitje en andere ruitjes die ik heb!
Al met al heb ik nu dus al een collectie van 17 stofjes. En volgens Stenzo zal ik uiterlijk maandag die andere 3 stofjes binnen hebben, dus dan heb ik toch al 20 stofjes! En ze zijn ook nog eens bijna allemaal met elkaar te combineren!
Het is jammer dat mijn eigen voorraad zo groot is, want oh ... ik krijg al zoveel leuke dingen in m'n hoofd met de stofjes die ik zelf verkoop ... Hopelijk kan ik het allemaal een beetje combineren ;). Een beetje oud en nieuw bij elkaar :D.

Geen opmerkingen: