zondag 28 juni 2009

Verjaardagskado Roxy en 2x een Insa

Ik had aardig wat oponthoud opgelopen door de autostoel. Maar nu die dan eindelijk af was, kon ik aan het verjaardagskadootje van mijn nichtje Suus beginnen die gisteren 2 is geworden.
Mijn schoonzus liet mij de vrije hand in de stoffen en het patroon. Ik heb er wel wat hoofdbrekers over gehad. Ik heb zelf 2 meiden met donkerhaar en Suus is ontzettend blond (zeg maar wit ;)). Het leek mij leuk om iets met een hollands thema te doen.
Het is deze Roxy (farbenmix) geworden:




De applicatie komt van applicatie en zo.

Als het goed is gaat er nog een foto op het model komen :).


Voor mijn eigen meiden was ik in april al begonnen met het knippen van een Insa.
Die hebben dus liggen wachten totdat de autostoel klaar was, maar ... ze zijn klaar:
Hannah heeft op school iets geleerd dat niet netjes is om te doen en dat wilde ze even demonstreren ...
Juliet vindt het erg leuk om voor fotomodel te spelen :) :

Het rood/witte ruitje is van Stenzo, het hollandse motiefje van Knippie Idee (singels stoffen) en beiden komen natuurlijk bij Het Stoffenhoekje vandaan!

2 opmerkingen:

Annelie zei

Die zien er alledrie erg leuk uit Zita.
erg leuke stofjes.

Groet Annelie

Doekedoeke zei

Leuk, Zita...
Jouw Roxy is wel leuk geworden!!!
Die van mij wil nog niet zo :(