maandag 10 augustus 2009

Een award gekregen.

Wat lief! Ik heb van Chantal van Doeke Doeke een award gekregen voor mijn blog!

Ik moet nu 5 dingen noemen die mij gelukkig maken.
1. (met stip natuurlijk ;)) Mijn man en 3 meiden! Ik heb zo'n heerlijk, fantastisch gezin! Ik heb altijd moeder willen worden toen ik klein was, en ik ben heel blij dat ik ook moeder mag zijn!
2. mijn eigen webwinkeltje. Het verdient praktisch niets (nog?), maar het is gewoon zo leuk om met die stofjes bezig te zijn :), dat geeft mij weer zoveel plezier. Het is ook leuk om bij de groothandel rond te neuzen. Gewoon heerlijk om te doen!
3. Onze katten Nickie en Tessa. Ik vind het gewoon heerlijke beesten en het is heerlijk om lekker met ze te zitten kroelen!
4. Onze Caravan, want daar kunnen we lekker weekendjes mee weg en een paar weken in de zomer. Heerlijk dat kamperen en dat relaxen!!
5. Mijn naaimachine. Ik vind het heel leuk om kleertjes voor mijn meiden te maken en zij vinden het weer heel leuk om het aan te hebben! Ze hebben liever zelfgemaakte kleding, dan gekochte kleding, een prachtig compliment toch?

Ik zou de award ook nog moeten doorgeven ... Maar volgens mij is er niemand meer om hem aan door te geven ... Dus laat ik het hierbij.

Geen opmerkingen: