vrijdag 2 oktober 2009

Jong geleerd ...










































Vandaag na m'n werk ben ik met Juliet begonnen aan een broekje voor haar baby born. De stof lag al ruim een jaar geknipt klaar, maar ik was er steeds maar niet aan begonnen. Dom, want het is eigenlijk een werkje van niets ... Met Juliet heb ik er 1½ uur over gedaan. Zij heeft zelfs alles gezigzagged (machine op halve snelheid en zij bediende het pedaal) en daarna heb ik gespeld en meegeholpen met sturen met het stikken.
Ze kon het pedaal heel goed bedienen en deed heel voorzichtig. Ze was echt super trots. Ze vindt dat ze bij les 2 (ze noemde dit les 1 :D) wel een t-shirtje voor d'r baby born kan maken ... Daar moet ik nog even over nadenken ;). Hannah wilt nu natuurlijk ook zo'n spijkerbroekje. Gelukkig had ik de stof al dubbel geknipt (een voorzienende blik ;)) en als ik zo meteen niet in slaap val (ik ben zooooo moe) dan ga ik die straks nog in elkaar zetten.

4 opmerkingen:

GerdaW zei

Wat ontzettend leuk om te zien.
Het lijken wel vroegere tijden.
Alleen zit Juliet al op jongere leeftijd achter de naaimachine dan jij.

Nicole Claudia zei

Wat ontzettend leuk dat je dochter ook lekker achter de naaimachine aan het fröbelen is! Kirsten en Bridget vinden het ook zo geweldig!

Fijn weekend, groetjes Collie

Made by Githa zei

Dat wordt een eigen naaimachine voor Julliet! :-)

Leukzeg. Britt vind het ook zo leuk (die heeft vorig jaar kerst d'r eigen naaimachine gekregen). Nu het weer wat slechter wordt hebben we vast binnenkort wel tijd om eventjes wat te naaien!!

Mariette zei

Leuke foto's!
Ze is ook echt trots zo te zien.......en terecht!

Groetjes, Mariëtte