zondag 19 december 2010

Even bijpraten met foto's

Ik heb de laatste tijd niet veel laten zien. Ik was vooral druk met haken en vergat daar weer foto's van te maken, lekker handig!

Vandaag heb ik de Uljana voor Juliet afgemaakt. Ik vind hem superleuk
geworden en
Juliet gelukkig ook :). Ik heb een beetje zigzagband gebruikt, maar ik vond dat de rok verder niet heel veel versiering nodig had.









Ook heb ik weer een Sina voor Juliet gemaakt, laatst had ik hem al in in tegenovergestelde kleurstelling gemaakt, dus ze heeft er weer 2
haar kast liggen. Ik vind het een heerlijk
patroon en hij staat haar ook heel erg leuk, en ze vindt hem vooral heel erg lekker zitten ;), dat is het voornaamste!




Hier iig 4 van de 6 vestjes voor de babyborn die ik laatst
gehaakt heb voor de kerstmarkt:























Vanochtend lag er ook weer een heerlijk dik
pak sneeuw in de tuin! Wat een mooi
gezicht is dat toch!

Geen opmerkingen: