zondag 5 december 2010

Mutsje voor nichtje en nichtjes achter de machine

Ik heb voor mijn nichtje van 3 een mutsje gehaakt. Ook heb ik er nog een poncho bij gehaakt, maar weer vergeten op de foto te zetten ... Dat gebeurdt me de laatste tijd wel vaker!







Juliet en haar nicht Yoni hebben samen achter de naaimachine gezeten om te beginnen met het maken van een jasje voor hun babyborn. Het bochtjes werk vond Yoni wat moeilijker (het was die dag haar eerste keer achter de naaimachine!) en toen hielp Juliet wel even. Yoni gaf gas, en Juliet stuurde.

3 opmerkingen:

Dutch Apple zei

Je kunt niet jong genoeg beginnen met de naaimachine! Leuk hoor! Enuu, bochtjes blijven alijd lastig, vind ik tenminste wel hihihi...

Groetjes!

Anoniem zei

Leuk om die twee daar zo bezig te zien!

En idd, jong geleerd.....

Anoniem zei

Mooi mutsje is het geworden.

Twee talentjes in de dop!

Groetjes,
Linda