zaterdag 24 december 2011

Nieuwe broeken voor Juliet

In de herfstvakantie had ik wat stofjes gekocht, en ook van de stofjes die ik nog had, had ik het een en ander uitgeknipt. Ik zou voor Juliet 4 nieuwe broeken maken. Allemaal model Sina van Farbenmix, want dat is momenteel de enige die ze lekker vindt zitten en aan wilt.
In de herstvakantie had ik 1 broek gemaakt ... Daarna was ik heel druk met de tasjes voor de kinderfeestjes, haken voor de kerstmarkt en gewoon voor de kerst haken.
Vandaag toen Marco met Hannah naar zwemles ging, ben ik achter de naaimachine gekropen en Juliet naast mij achter de computer. Ik heb er aardig wat uurtjes in gestoken vandaag, maar mevrouw heeft weer 2 nieuwe broeken, die op 7/8 lengte zijn en die ze lekker vindt zitten.
Dus een hele tevreden dochter en een hele tevreden mama hier :). Nu nog 1 broek voor haar en dan nog 3 voor Hannah ... En dan eigenlijk nog een paar fleecetruien ... Wat dat betreft is het maar goed dat die horrorwinter nog niet is begonnen!

1 opmerking:

Lila Lime zei

WAUW! Ik vind ze geweldig, dat zou mijn dochter ook prachtig staan :-)