donderdag 8 december 2011

Kerstmannetje

Voor de mama van Hannah's vriendinnetje heb ik dit kerstmannetje gehaakt. Het is een alleenstaande mama die het heel goed doet met haar 3 meiden en waar ik veel bewondering voor heb!
Ook een andere mama van een vriendinnetje van Hannah krijgt een speciaal kerstmannetje. Helaas is haar man afgelopen september overleden, maar ze is zo goed bezig! Ze heeft een eigen bedrijfje en is daar heel druk in, dan haar 2 meiden nog. Het is allemaal heel pittig. Dus ook zij heeft een heel speciaal mannetje gekregen. Paars is voor hen een speciale kleur, dus voor haar had ik het mutsje en sjaaltje paars gemaakt, met een zilveren randje langs het mutsje. En wat nog het fijnst is ... Je ziet dat ze er heel blij mee zijn. Het is gewoon fijn om mensen met zo'n klein gebaar blij te kunnen maken. Maar beide dames zijn gewoon kanjers en ik ben eigenlijk heel blij dat ik zulke bijzondere mensen in mijn leven heb!

1 opmerking:

Ria's Creaties zei

Ze zijn schattig de kerstmannetjes.
En hele leuke kleuren.
Groetjes Ria