zaterdag 28 januari 2012

Haaksels.

Voor de zomervakantie had ik bij Sylka een pakket wol besteld voor een granny square deken. Daar was ik lekker mee bezig in de vakantie :). Maar eenmaal thuis gekomen, waren er weer andere dingen.

Gisteravond is de doos met spulletjes weer uit de kast gekomen. Ik heb nog heel wat 4kantjes af te werken, en er ook nog heel wat bij te haken! (ik wil wel een beetje en royale deken waar ik lekker op de bank onder kan liggen).
Ik ga er dus, tussen de bedrijven door, mee verder.





Hannah's deken is ook af. Helaas is hij wel iets aan de smalle kant (ca. 1.03 meter), maar zij vindt het niet erg. Ze gaat eerst onder deze deken en doet daarna haar dekbed er nog over. Ze vindt het iig heerlijk slapen!









Toen mijn schoonzusje zwanger was wilde ze graag iets zelfsgemaakt voor de baby. Dat is toen een dekentje geworden. Mijn nichtje is ondertussen 4 maanden oud en ligt nog heerlijk te slapen in de kinderwagen onder haar gehaakte dekentje!








Ook heb ik nieuwe combinaties voor de bloemetjes gehaakt, lekker zomers! Als alles goed gaat, zijn ze binnenkort bij Het Stoffenhoekje verkrijgbaar. En ze gaan ook op een diadeem komen.

1 opmerking:

Vlijtige Lies zei

Wat mooi en kleurrijk allemaal,en de kleine slaapt er heerlijk onder zo te zien!!