vrijdag 8 juni 2012

Diadeems op bestelling en nieuwe kleurencombinaties voor de speldjes.



Enige tijd geleden kreeg ik de vraag of ik een paar diademen wilde maken.
Ik kreeg de kleuren die in de stofjes zaten door en samen kwamen we tot bovenstaande kleurencombinaties.
Erg leuk om zo'n opdracht te krijgen en de klant is ook erg tevreden. 

Ook ben ik weer bezig geweest met nieuwe kleurencombinaties voor de zomer.
Omdat de blaadjes van de bloemetjes wit zijn, heb ik ze dit maal op een blauwe achtergrond gefotografeerd.  De bloemetjes zijn weer gehaakt van Catania en Phildar katoen, dus een goede kwaliteit.














Ik moet zeggen dat ik met de nieuwe blogger wel moeite heb om mijn foto's netjes er op te krijgen ... In het voorbeeld staat alles kris kras door elkaar ... Daarom nu alles maar gecentreerd ...

Ook nog andere kleuren alligatorclipjes. Deze kunnen natuurlijk ook met alle andere bloemetjes gemaakt worden.
















Geen opmerkingen: