zondag 23 juni 2013

Wipjes

 Gisteren zijn we naar mijn zus geweest in zuid limburg. Dat is nogal een aardig stuk rijden bij ons vandaag (zo'n 2,5 uur), dus een mooi moment om alvast te beginnen aan de deken voor Juliet. Ik zou er vorig jaar al aan beginnen, maar dat kwam er niet van. Eigenlijk maar goed ook, want ze had in eerste instantie de kleuren rood, l blauw, paars en roze. Van de week zagen we de geel liggen (alle wol komt bij de Wibra vandaan) en die fleurt de boel toch wel heel erg op! Veel vrolijker!! Dit projectje gaat mee op vakantie, ik denk dat hij daarna wel grotendeels af zal zijn!
Ook ben ik (al bijna 2 jaar) bezig met een deken van granny's. Het einde begint nu in zicht te komen. Laatst waren ze alle 260 gehaakt (nog niet afgewerkt, dat doe ik nu tussendoor) en hebben we ze uitgelegd. Ik ben nu met de 9e rij bezig, maar zoals je ziet, wordt hij al in gebruik genomen :D. Als je goed kijkt zie je op de kast daar achter nog stapeltjes granny's liggen die ik nog moet aanzetten ... Ach vandaag is het er een mooie dag voor met die regen :(.

Geen opmerkingen: