maandag 20 oktober 2008

Op hoop van zegen!

Ik heb net het patroon Rachel van FM besteld. Nu hoop ik dus dat op de stoffenbeurs woensdag leuke stofjes te scoren zijn, want dan wil ik hem proberen te maken voor Hannah haar verjaardag zaterdag. DAt wordt dan wel even doorpezen, want donderdag en vrijdag werk ik de hele dag ... Woensdagmiddag hebben de meiden een kinderfeestje, dus dan heb ik ook 2 uurtjes voor mijzelf. Nu dus hopen dat ik hem in 3 avonden en 2 uurtjes in elkaar kan zetten. Nou ja ... ik denk dat ik vooral moet hopen op leuke stofjes vinden woensdag. Want als dat niet gebeurt, dan valt het hele idee in het niet ...

Zo eerst maar blousje 5b uit de stof gaan knippen.

1 opmerking:

Doekedoeke zei

Wat ga je ontzettend hard, Zita... heel leuk!!!
Gaat nu snel he??? Kleine meisjes worden groot!