woensdag 28 januari 2009

ABC 82 broek

Sinds de kerst heb ik niets meer gemaakt, maar vorige week ben ik weer opgestart ;).
Ik had nog een leuk ribje van Stenzo liggen voor Juliet. Samen hebben we een patroontje bij patronenwinkel uitgezocht en het werd abc 82.

Voor het eerst heb ik met een ECHT contrasterende kleur doorgestikt en het is heel netjes geworden. Ik heb nu een jaar mijn naaimachine en ik zie dus dat ik toch enorm vooruit ben gegaan het afgelopen jaar!

De broek is een beetje kreukelig, want ik haal hem net van de waslijn af en de strijkbout staat beneden (computer op zolder ...) ivm het strijkkralen waar Juliet en Hannah momenteel erg druk mee zijn.




1 opmerking:

Doekedoeke zei

Nou, wat raar... ik had al een reactie achter gelaten!
Ik vind het een échte Julietbroek!!
Ben benieuwd hoe hij haar staat!!