maandag 26 januari 2009

Getagged!

Oh jee ... Ook ik ben getagged!


Wat houdt dat in?? Het is een soort spelletje wat speelt onder de verschillende blogs: je moet uit je vierde map foto's de vierde foto plaatsten. Daarna 'tag' je vier anderen die ook hun foto showen.Ik ben getagged door Chantal van Doekedoeke.


Ik ben 4 mappen (maanden) terug gegaan en daar was de 4e foto deze:


Dit is een foto van onze derde dochter Hannah die na een rampenbak van een bevalling (schouderdystocie) gezond ter wereld is gekomen. Tijdens de laatste momenten van de bevalling dacht ik alleen maar "dit gaat fout, dit gaat zo ongelovelijk fout!". Maar gelukkig zat ik er dit keer naast! Niet zoals bij onze eerste dochter Lisa waarvan ik vanaf zo'n 12 weken zwangerschap al riep dat het een meisje was en gehandicapt. Zelf dacht ik toen aan een kindje met down. Maar helaas had Lisa een spina bifida beginnende bij wervel T4 (tussen de schouderbladen) een wond beginnende net onder de schouderbladen en een waterhoofdje met enkelt nog 6 mm hersenschors en al 43 cm in omvang. Kijkende naar deze foto van Hannah weet ik dat we ontzettend door het oog van de naald zijn gekropen! Een schouderdystocie kan nl. heel goed verkeerd aflopen! Gelukkig boffen we dat we nu 2 gezonde meiden hier hebben rondlopen, die Lisa een heel superwarm hart toedragen! Voor hoe de situatie is, boffen we gewoon heel erg en genieten we ook.

Nu moet ik mensen gaan taggen ...

Ik tag:
Mijn mams, die ook haar eigen blog heeft
Rietje, die ik via Sancho ken en zo leuk naait!
Danja, die ik ook via Sancho ken, maar die ik al langer bleek te kennen ;)
Marjolein, die ik ook via Sancho ken, en die ook een Hannah heeft :D

2 opmerkingen:

rietjetoet zei

hihi, als je mijn blogje goed gelezen had, had je gezien hoe ik jou getagged had...(had er alleen niet aan gedacht om het via een reactie op jouw blog te zetten hihi)
kijk dus bij mij even een paar berichtjes terug en je ziet mijn foto ... zo blijven we bezig natuurlijk.

Doekedoeke zei

Hahaha, wat toevallig dat Rietje jou ook al getagged had :)
Ik ken je 'verhaal' natuurlijk al, maar ik krijg er weer kippenvel van en weer denk ik... 'Wat ben je toch een kanjer!!'
Dikke knuf, Tal