woensdag 1 april 2009

Voorlopig laatste 3 stofjes







Zo! Vandaag kreeg ik dan eindelijk mijn voorlopig laatste 3 stofjes binnen.
Vorig week was beloofd dat ik ze donderdag of vrijdag binnen zou krijgen. Er werd nog uitdrukkelijk gezegd dat ze UITERLIJK maandag binnen zouden zijn ... Niet dus!!
Gisteren nog niets, dus ik in de telefoon geklommen.
Gisteren zijn ze dan eindelijk verstuurd en nu zijn ze binnen.
Ik ben er heeeeel blij mee! De eerste 2 combineren heel goed met andere stofjes. De derde is gewoon een heeeel vrolijk stofje (ook te combineren met andere stofjes die ik heb).
Mijn collectie bestaat nu uit 20 stofjes. Dat vind ik toch eigenlijk nog best wel wat voor een beginnende webwinkel met een zeer klein startkapitaal! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook best trots op ben, om dit zo te doen. De zaken beginnen steeds beter te lopen en dat is ook fijn :). Ik kan er mijn baan nog niet voor op zeggen, maar dat hoeft ook niet. Het is gewoon ontzettend leuk om te doen en met die prachtige stoffen te mogen werken! Van je liefhebberij ook nog je werk kunnen maken, wat wilt een mens nog meer?

Geen opmerkingen: