zondag 7 juni 2009

Vordering autostoel


Er zit schot in ;).

Van de week weer een klein stukje verder gegaan. Het hele bovengedeelte is nu af. Ik hoef alleen nog de zittingverhoger te doen. Die ga ik vandaag uit elkaar halen, en hopelijk ook voor een groot deel weer in elkaar zetten.

Helaas is met het aan elkaar zetten het aan de rechterkant niet zo netjes gelukt. Maar het is zo'n rotwerk om te doen met die dikke stof, dat ik heb besloten het zo te laten.

Menige naald is al gesneuveld!
Het in elkaar zetten gaf ook wel weer even vraagtekens, maar gelukkig heeft Hannah ook zo'n stoel, en heb ik dus kunnen spieken hoe de elastieken precies zaten (vooral die van het verlengingstuk).

2 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Het wordt mooi, maar het is echt een lastige klus om de stoel bekleed te krijgen. Maar het wordt mooi, en vooral een hele vrolijke stoel!

Groetjes, Collie

Annelie zei

Het is natuurlijk een hele klus, maar de stoel wordt ook wel erg mooi hoor,
Ik doe het je niet na, knap hoor.
Succes met het vervolg
Groet Annelie