vrijdag 4 september 2009

Haakwerk

Hannah haar poncho is af, maar ik vind hem eigenlijk tegenvallen. De kleuren leken leuk bij elkaar, en als 1 lange lap was het ook nog best leuk, maar zo vind ik hem eigenlijk heel erg stom :(. Daarbij is de hals veels te wijd. Ik zit er aan te denken om er nog een col aan te haken, maar misschien ga ik hem wel uithalen (of iig los halen, lekker dekentje voor de poezen ;)). En ik denk een nieuwe maken.







Voor Juliet ben ik er nu eentje van hexagonnetjes aan het maken. Ik wil dan gewoon 2 driehoeklappen maken en die weer aan elkaar haken. Maar eens kijken of dat gaat lukken ;).


Onder de poncho van Hannah is haar Strawberry Shortcake Vida die bijna klaar is. Ik moet hem nog zoomen, de passen doorstikken, tunneltjes onder de oksels voor elastiekjes, knoopsgaten maken en knopen aan zetten.


Ik wilde hem eigenlijk gisteravond afmaken, maar toen werd ik ziek :(. Misschien dat het me morgen lukt. Zou wel leuk zijn, want ik heb begrepen van manlief dat we zondag met zijn ouders naar het pannekoekenrestaurant gaan omdat ze dan 41 jaar getrouwd zijn. Is wel leuk als de kinderen dan weer wat nieuws aan hebben :).

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Jammer dat je poncho niet geworden is wat je had bedacht. De hals is inderdaad wel een beetje wijd, maar vaak als de rest niet is wat je wilt helpt het vaak niet meer. De kleuren zijn inderdaad wel heel mooi, ook bij elkaar.

Beterschap, hopelijk voel je je gauw weer lekkerder en kan je alles nog lekker afmaken. Fijn weekend!

Groetjes, Collie