zondag 6 september 2009

Strawberry Shortcake Vida

Ik had 2 yards aan strawberry shortcake stoffen. Van beide stoffen 1 yard. Wat maak je er van?
De Nike ging niet passen, dat wist ik al van Juliet.
Toen ging er in ene een lichtje bij me op ... Vida!! Dat patroon heb ik pas 1x gemaakt, vorig jaar voor Juliet. En alhoewel het eigenlijk best wel een heel leuk patroon is, maakte ik hem nooit meer.
Juliet past nog steeds haar Vida in 110/116, dus heb ik hem voor Hannah in 98/104 gemaakt.

Hij is lang zat, bij de banden heb ik ook nog ruimte over, dus ik kan hem voor volgend jaar (als ze hem dan nog leuk vindt) nog wat langer maken.





Zoek jezelf ook leuke amerikaanse stoffen, maar wil je niet in Amerika bestellen? Kijk dan hier of hier.

2 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Wat een mooie stofjes zijn die Amerikaanse stofjes,hè. De stofjes van Michael Miller zijn ook heel erg mooi, dan heb je wel iets bijzonders! Ik heb ook een aantal stoffen in Amerika besteld, het is wel even wennen aan de yards en inches, en natuurlijk dat de stof veel smaller is, maar ik vind het zulke leuke aparte stofjes. En de kleuren!!! geweldige kleuren en prints. Die jij hebt die ben ik nog niet tegengekomen. Super hoor!

Groetjes, Collie

In Scherven... zei

Leuk he! Al die amerikaanse stofjes!
Het is even een gezoek op het internet, maar dan heb je wel iets speciaals! Ik ben voor een vriendin avonden aan het struinen geweest!! Nu heb ik wel een winkel gevonden, waar je goed geholpen wordt, en alle bekende merken voert!
Ook heb ik al eens bij jou besteld!
Je hebt hele mooie stoffen in je hoekje!!

Gr Nathalie