vrijdag 9 oktober 2009

Leuk effect.


Van de week was ik dus bij DC in Almere. Daar zag ik zo'n grappig gemeleerd garen, dat ik daar 2 klosjes van heb mee genomen. De paarse wil ik gaan gebruiken voor bij de paarse stoffen en met de roze ben ik nu bezig.
Ik ben bezig met Juliet haar Neele. Die krijgt net als die van Hannah een roze onderrok, maar de bovenrok is grijs met paars en roze bloemen. Daar lijkt dit garen me dus erg grappig bij.
Ik ben nu begonnen met het doorstikken van wat de roezel gaat w
orden en ik vind het al een heel leuk effect geven. Ik ben benieuwd hoe het straks op de andere stof staat, of je er wel wat van ziet. Ik hoop het wel, want de klosjes waren niet goedkoop! Daarom doe ik er ook maar heel zuining mee en gebruik ik ze alleen voor het doorstikken.

1 opmerking:

R!TS zei

Heel mooi garen .

Heb er zelf ook al mee gewerkt.

Wat is de naam van je webwinkel

Els