zondag 18 oktober 2009

Toch nog een verjaardagsjurk voor Hannah maken?

Ik had in Frankrijk hele leuke kleding voor hun verjaardagen gekocht, maar die hebben ze laatst naar de verjaardag van opa aan gehad.

Tja, en eigenlijk vind ik het toch wel leuk als ze wat nieuws aan hebben op hun verjaardag ... Dat vond ik zelf nl. vroeger ook heel erg leuk.

Ik heb het patroon Nike van Mamudesign al uitgeknipt liggen. Ik hoef het dus enkelt nog maar uit de stof te knippen en in elkaar te zetten. En volgens mij is het geen moeilijk patroon. De bovenkant is gelijk aan een Tini van Farbenmix en de Imke van mamudesign die ik al voor mijzelf heb gemaakt. Alleen bestaat het rok gedeelt uit veel stukjes.

Okee, dus nu maar naar beneden en aan de slag dan! Ik wil vandaag ook nog de quiara van Juliet af maken (nog 1 zijnaad en de mouwen en zoom omzomen). Eigenlijk wilde ik vandaag ook de andere 3 doen (gisteren een beetje vertraging opgelopen omdat we onverwachts op visite gingen bij mijn schoonzusje, wat erg gezellig was, en we daar samen met m'n schoonouders gegeten hebben), maar die verjaardagsjurk moet dan maar even voor gaan.

Hij gaat gemaakt worden van de bruin met roze stipjes stof die Hannah zelf laatst bij DC heeft uitgezocht.

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Ik ben heel benieuwd hoe de verjaardagsjurk eruit komt te zien, want het patroon ken ik niet! Naaise!

Groetjes, Collie