zondag 8 november 2009

Mexicaanse griep?

Eigenlijk is het de enige griep die op dit moment heerst, dus tja ...

Juliet kwam vannacht bij ons liggen, doet ze eigenlijk nooit .. ze was een behoorlijk kacheltje, dus ik voelde al dat ze koorts had. Vanochtend om 9 uur had ze 38.1.
Ze wilt niet eten, maar wel drinken. Knijpfruit gaat er ook in. Gelukkig snapt ze ook wel dat drinken nu heel erg belangrijk is voor haar.

Maar even kijken hoe het zich verder ontwikkelt ... De een heeft nergens last van en een ander ... de nieuwsberichten spreken voor zich ....

We houden haar iig goed in de gaten. Voor de rest heeft nog niemand hier last. Ik heb wel last van hoofdpijn, maar dat zal wel onderdrukte stress zijn, want ik vind het wel reuze eng ... Kreeg donderdag op m'n werk ook een lichtelijke paniekaanval, omdat ik 's morgen sop het nieuws had gehoord dat er weer een kindje was overleden. En tja ... eenmaal 1 kindjes begraven te hebben ... wil je dat absoluut niet nog een keer meemaken. Ik zou morgen ook een afspraak met onze huisarts gaan maken voor vrijdag, om te bespreken hoe we het gaan aanpakken (vooral geruststelling van de moeder, ik ben eerlijk ...) als onze kinderen de mexicaanse griep zouden hebben. Maar dat lijkt nu dus niet meer nodig ...

We gaan er vanuit dat het allemaal met een sisser gaat aflopen!

5 opmerkingen:

Doekedoeke zei

Hier ook zieken...
En ik heb het vermoedelijk al achter de rug, anderhalve maand geleden...
Jonah klonk vannacht erg benauwd, maar is verder niet ziek, alleen heel erg rochelen en vol met slijm.
Mirthe heeft hoge koorts en is echt ziek, Michiel ook.

Beterschap daar!!!

Nicole Claudia zei

Héél véél sterkte. Ik schrik me ook elke weer een slag in de rondte van het journaal. Wil het eigenlijk niet meer horen/weten. Kreeg afgelopen donderdag ook te horen dat Kirsten's onderpartner de mexicaanse griep heeft. En aangezien ze daar vlak daarvoor mee heeft getraint, dus veel lichamelijk contact heeft gehad, hou ik Kirsten ook in de smiezen. Zeker nadat ze een dagje niet lekker was en last van haar keel heeft!!!! Brrr, wat een griebusstress. Ik hoop dat die griep gauw ophoepelt, want ik vind het hélemaal niets....!!

Heel veel beterschap voor de kleine meid!

Groetjes, Collie

geen zei

Beterschap, ook hier in huis al twee dagen eentje met hoge koorts, hoofdpijn, veel hoesten, waardoor keelpijn :(

Groetjes Sandra

Koekepeertje zei

Hopelijk is ze er snel vanaf, want begrijp wel dat schrik er in zit!!! Ik ben zelf doodsbenauwd, al wordt ik tegenwoordig wel rustiger als ik hoor dat het telkens overledenen zijn uit de risicogroep, maar toch...

Anke zei

He, wat naar. Hopelijk knapt ze snel weer op.

Hier zijn we ook allemaal om de beurt ziek geweest, maar dat was een buikgriep gelukkig.

Sterkte!

Groetjes Anke