zaterdag 9 januari 2010

Een Kim voor Juliet



Voor Juliet heb ik de Kim van Farbenmix gemaakt.
Ik heb hem gemaakt van grijze babyrib van Stenzo en versierd met 2 applicaties die ik bij Kunterbunt heb aangeschaft en met het Fraulein Ling band (de echte ;)) van Farbenmix.

De kenner ziet meteen dat ik het onderbeen niet gerimpeld heb. Ik heb 1 onderbeen helemaal aan gort gerimpeld en was steeds niet tevreden. Toen zei Juliet tot mijn opluchting dat ze die rimpeltjes niet wilde :). Nadat het voor en achterbeen aan elkaar zaten heb ik toen de onderkant van het voorbeen afgeknipt op de maat van het achterbeen, zodat het even lang zou zijn.
Het veraderlijke van deze broek vind ik dat midden voor en middenachter van het been langer zijn dan de zijkanten ... Aan de zijkanten vind ik hem te kort, maar met die middenvoor en middenachter, zit het weer goed ...

En ik moet ook een foutje bekennen .... Ik heb de achterpassen er verkeerd om in zitten. De brede kanten aan de buitenkant, ipv in het midden. Hij zit wel een beetje laag bij d'r kont dus ... Maar ik kwam er pas achter toen de hele broek klaar was ... En aangezien het al een project van iets van 2 weken was, had ik geen zin meer om hem uit elkaar te halen .... (erg he ...). En het maffe was dat ik al ontzettend liep te twijfelen er over .... Maar dus alsnog verkeerd gedaan. De vleug zit wel goed (kleine troost ;) ).




Nu ga ik het patroon voor de Amelie voor Hannah uittekenen. Die wordt van de hello kitty fleece. Ik denk dat ik ga kijken of ik hem met belegjes kan maken, of ik ga een roze met witten stippen tricot gebruiken om de randjes af te werken, daar moet ik dus nog even over nadenken :).

Geen opmerkingen: