zaterdag 25 juni 2011

Verjaardagskadootje




Mijn schoonzusje wilde dit jaar graag een rokje voor de vierde verjaardag van haar dochtertje. Ze is erg weg van de kleur aqua en rood, dus het stofje van Riley Blake van Het Stoffenhoekje, kwam super goed uit. De roezelrand is van een ander Riley Blake stofje, uit dezelfde collectie, dus de kleuren passen perfect bij elkaar.

Nichtje had wel als wens dat het een draairokje werd. Dus daarom een strokenrokje gedaan, wat lekker wijd is aan de onderkant.

Het rokje zat met een paar uurtjes in elkaar.

Ik heb donderdag bij de naaihandel hier katoentjes gekocht die qua kleur perfect bij het rokje passen en ben daarvan accessoires aan het haken. Deze bloem is al af. Nu nog in een andere kleurenvolgorde, nog een vlinder en nog een hartje. Dan heeft mijn nichtje straks genoeg om op haar shirtje te spelden als ze het rokje aan heeft.

Het enige probleem nu ... We vinden hier het stofje zo leuk, dat de meiden willen dat ik voor hen ook iets ermee maak. Maar waar vind ik tijd?

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Hahaha, je wordt gestraft als je mooie kleding maakt, hahaha.

Het zijn prachtige stofjes die je hebt gebruikt. Leuk zo'n gehaakt bloemetje in exact de kleurtjes van het stofje.

Je nichtje zal er ontzettend veel plezier van hebben.

Groetjes, Collie