maandag 11 juli 2011

Toekomstig projectje

Bij Sylka Mode had ik een pakket gezien om zelf een granny square blanket te haken.
Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en het besteld. Ik vind van die gehaakte accessoires zo gezellig staan!
En daarbij zit/lig ik 's avonds altijd onder een dekentje op de bank. En dat is het natuurlijk wel heel leuk om onder je eigen gehaakte dekentje te liggen.
Ik ben benieuwd wanneer het binnenkomt :). Ik zal er ook niet meteen mee aan de slag kunnen, want ik heb nog wel het een en ander liggen wat ik eerst even nog af moet maken (zoals de jurk van Juliet, de slingers voor de juffen, de onderzetters voor de juffen) Maar dan kan ik mijzelf al helemaal blij maken, door naar het pakket te kijken :)

2 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Wauw... dat zijn heel wat vierkantjes, maar wel ontzettend leuk. In 17 kleurtjes zag ik... dat moet vrolijk haken zijn.

Ik ben zelf nu ook aan het haken, 's avonds als ik niet achter de machine zit en aan de "uitdaging' werk, hahaha. En dat werkt gezellig weg. M'n haakwerkje gaat ook mee op vakantie. Ik kan slecht niets doen.

Groetjes, Collie

Marjon zei

Leuk!!!
Pas maar op voor je het weet heb je heeeel veeel dekentjes ;-)
Zo lekker verslavend is het.
Groetjes Marjon