woensdag 7 september 2011

Jurk stich & sew en sneakpeak













Eindelijk is hij dan af ... De jurk waarin Juliet in de S&S poseert De stof is heel mooi soepel en draait dus prachtig. Echter gaf het een probleem met het maken van knoopsgaten (ik had geen vlieseline gebruikt, goede leer voor de volgende keer). Ik heb het opgelost, door er van het proeflapje van een andere stof (gebruik ik altijd met knoopsgaten, om mij er weer even aan te herinneren hoe het ook alweer precies gaat) een stukje achter te doen. Nu zijn het toch nog mooie knoopsgaten geworden.













Ook ben ik druk bezig met een kraamkadootje voor mijn schoonzusje die eind september is uitgerekend. Ze wilt graag een gehaakt dekentje voor in de kinderwagen en het mocht bont zijn.
Dus ik heb leuke kleurtjes haakkatoen besteld bij Lique's Handmade en daar ben ik nu druk mee bezig. Het haakwerk is bijna af, maar dan komt het afwerken nog ...









Nu wilt Juliet nog graag een zelfgemaakt broek, want die in de winkel zitten niet lekker ...

Geen opmerkingen: