dinsdag 13 september 2011

Verjaardagskadootjes

Gisteren was ik jarig, wat ik zondag al gevierd heb en vandaag op m'n werk, en ik heb zulke leuke kadootjes gehad!!
Deze boeken heb ik allema
al gehad:







































Daarnaast heb ik nog 2 bolletjes gemeleerde katoen gehad, een kadobon, 6 bolletjes in roze/paarse tinten, geld om bolletjes van te kopen :). En nog iets anders heel leuk, een boekje met cupcake ideetjes en leuke bakjes voor de cakejes.

Zoals jullie kunnen zien, ben ik echt mega verwend! Ik hoef mij deze winter op de bank niet te vervelen :).
Het boekje "lieve knuffels zelf haken" was een hele grote verrassing, want ik had een ander boekje gevraagd, maar dat was er (nog) niet, en daar staan echt zulke leuke dingen in! Het is dat ik nog een paar projectjes heb die eerst afmoeten (dekentje als kraamkadootje, deken voor op de bank) anders ging ik er meteen mee aan de slag!

Geen opmerkingen: