zondag 2 oktober 2011

Goede doelen.

Ik ben momenteeel bezig met kleine dingetjes haken. Bloemetjes, applicaties.
En waarom? Ik ga deze op de website zetten en de helft van de opbrengt gaat naar Kika en Pink Ribbon. Ik ben nog iets aan het bedenken om te haken voor het KWF.
Waarom deze doelen? De afgelopen jaren zijn er zoveel mensen om ons heen aan kanker overleden. Gelukkig geen kindjes, maar wel ouders met jonge kinderen. Dat gaat me zo aan het hart.
En wat beter, dan je hobby te combineren met een goed doel??? Heb ik een "reden" om te haken (alsof je die nodig zou moeten hebben ;)) en doe ik er ook nog goed mee :).
Nu alleen hopen dat er wel mensen zijn die ze willen kopen.
Ben ondertussen met de 2e applicatie bezig en er zijn al 2 bloemetjes klaar. Het gaat best vlot. Als ik, naast m'n gewone bezig heden, elke dag zowel een bloem als een applicatie kan haken, ben ik al zeer tevreden.
Ik kreeg alleen wel van Hannah de vraag wanneer haar olifantje af is ... Dus daar moet ik ook even mee verder ;).

1 opmerking:

Makkie zei

Wat een mooi initiatief! Daar wil ik wel aan meedoen om wat te kopen. Maak je ook grannykussens voor het goede doel?
Hartelijks