zaterdag 10 maart 2012

Gehaakte ketting en nieuwe diadeem

Iemand wilde graag voor haar kleindochter een diadeem. Aan de hand van de kleuren van de stof, heeft ze de kleuren voor de diadeem doorgegeven en dit is hem geworden.
Het is nog even afwachten wat de kleindochter er van vindt, maar Oma was iig zeer tevreden. Dat is natuurlijk superfijn om te horen!





Toen mijn meiden hun kinderfeestjes vierden heb ik een heleboel kettingen gehaakt voor de meisjes die op hun verjaardag kwamen (en voor hen zelf natuurlijk).

Ze worden gemaakt van katoen en ik doe er 15 glow in the dark kraaltjes om, zo heeft de ketting wat meer gewicht. En wie weet ... als je hem een dag in de zon hebt om gehad, wat er dan 's avonds gebeurdt :).
De ketting is ca. 66 cm lang en is te koop in mijn winkeltje.

2 opmerkingen:

Frullemieke zei

Wat leuk seg!
Waar koop jij je diadeems?
Mijn dochter heeft namelijk heel fijne haartjes en trekt de speldjes er nog uit, een diadeem laat ze wel mooi in.
Ze is wel nog maar 21 maanden, dus diadeems mogen ook niet al te groot zijn ;-)

Zita zei

Ik koop ze bij een groothandel in. Ze zijn maar 1 maat. Ik weet wel kindjes van 4 jaar die ze dragen, maar jonger heb ik ze nog niet gehad. Maar ik heb het vermoeden dat een diadeem gewoon een standaard maat heeft. In de winkel zie ik ook niet echt verschil.