zondag 1 april 2012

Voor Hannah heb ik een kussenhoes gehaakt van restjes wol die ik nog had. Dat ruimt weer een beetje op ;). De voorkant is een granny square, met aan de zijden kwart squares, waardoor het nu een ruit is. De achterkant heb ik gemaakt van een granny stripe. Mijn kleine dame is heel erg blij met haar nieuwe kussen!








Voor mijn winkeltje heb ik een nieuw artikel gemaakt. Een alligatorclipje bekleed met een bloemetje en blaadje, waardoor je het clipje nauwelijks nog ziet. Juliet houdt niet van dingen in haar haar, maar deze vindt ze niet vervelend zitten. Je kunt kiezen of je het bloemetje aan de bovenkant, of aan de onderkant van het clipje wilt. Op de foto zit het aan de bovenkant.











Nieuwe kleuren haarclipjes. Wit met zwart en zwart met fuchsia.

En een leuke hollandse diadeem! Leuk voor koninginnedag :).

Geen opmerkingen: