vrijdag 27 april 2012

Dag lieve Nickie!

Gisteravond hebben we afscheid genomen van de gekste en liefste kat ter wereld. Onze Nickie ... 8 mei zou ze 15 jaar geworden zijn. Wat kun je een verdriet hebben om een huisdier ... Nickie was mijn steun en toeverlaat, mijn surrogaat kind, na het overlijden van Lisa en na de miskramen. Wat was ze klein toen we haar kregen. En nu nog ... net 2 kg. Wat ga ik het missen als ik ga slapen en zij niet boven op me duikt om lekker kopjes te geven en zich dan te laten vallen. Of als ik 's nachts wil omdraaien, dat ik dan m'n benen helemaal omhoog moet trekken om om haar heen te gaan ... Lieve Nickie, wat heb je ons veel gegeven! Ik heb nooit geweten dat ik zoveel van een dier zou kunnen houden, maar voor mij was je veel meer ... Ik ga je ontzettend missen, bedankt voor al je troostende kopjes en mauwtjes. Geef Lisa een kopje van me xxxxx

4 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Afscheid nemen van een huisdier is echt niet leuk nee ! Sterkte.

Gerda Hartman zei

Ik zie je berichtje staan en ach wat naar. Wij hebben precies zo'n poes en zou haar nog niet graag willen missen (liever nooit natuurlijk). Voor mij zijn de poezen (wij hebben er twee) ook heel belangrijk. Ze geven je zoveel liefde en troost. Sterkte hoor!

Elfi zei

Veel sterkte, het is altijd moeilijk zoiets, zoveel jaren samen geweest.

Roelfina

Hennie zei

Sterkte,
Hennie