woensdag 11 juli 2012

Tas voor Juliet


De tas voor Juliet is klaar. Er zit een zakje op voor haar usb stick en er zit, zoals gevraagd, een handvat aan. Ze wilde geen band er aan, maar een handvat. Mmmm, dat was dus nog even nadenken hoe ik dat ging doen. Ik heb gewoon een strook gemaakt van vasten die langer dan de tas was en de breedte had van 2 brede strepen. Deze dubbelgevouwen en samen gehaakt en er weer opgenaaid. Ik heb hem met een contrasterende kleur er op genaaid, maar achteraf gezien had ik dat net zo goed niet kunnen doen, want je ziet er geen steek van ...(of iig nauwelijks).
Juliet is er superblij mee, de map past er goed in. Dus straks niet met een plastic tas naar het RID, maar gewoon met een nette tas waar haar spulletjes in zitten.
Ze wilde geen stof aan de binnenkant, dus ik hoop dat hij een beetje in de model blijft ... De zijkanten heb ik gemaakt van allemaal vasten, zodat er wat meer stevigheid in zat dan met alleen maar stokjes..

1 opmerking:

Hennie zei

Wat zijn we toch allemaal druk aan het tassen maken! Mooie kleuren!
Groet, Hennie