zondag 18 november 2012

Sneeuwpopjes

Voor de kerstmarkt op 9 december bij Het Goed in Lelystad, ben ik druk bezig sneeuwpopjes te maken. De lijfjes heb ik het hele jaar door al gemaakt, dus dat scheelde. Maar nu de mutsjes, sjaaltjes en oogjes nog. In de winkels liggen bonte kerstballen, dus maak ik ook wat bonte sneeuwpopjes. Ik vind ze zelf zo leuk, misschien neem ik dit jaar ook wel een bonte boom ... Alhoewel ... Ik blijf toch elk jaar weer terug komen op het traditionele rood/goud, wel wat houten ornamenten er bij in en tegenwoordig ook wat frutsels van de kinderen :). Maar de basis blijft rood/goud. Dan toch ook maar weer wat sneeuwpopjes maken met een rode muts en een gouden randje :).
Ik moet alleen nog de batterij-oplader van het fototoestel zien te vinden ... Die is spoorloos verdwenen. We hebben wel nog een fototoestel maar die maakt gewoon niet van die mooie foto's ... De foto van de sneeuwpopjes heb ik maar met mijn mobiele telefoon genomen.
Het patroon van Audra Brown vind je hier: Snowman
Maar eerst gaan we vandaag Juliet haar kinderfeestje vieren. De dames gaan zelf hun high tea maken en het een en ander knutselen.

1 opmerking:

Anna zei

ik zoek je mailbox vind hem niet, zou je mij willen mailen?

annaswurkapestaartjelive.nl?

groetjes Anna.